fredag 5 december 2008

fredag


Hela förmiddagen idag så har allt bara känts blä! Jag har känt mig så tjurig och ledsen, men kan inte riktigt sätta fingret på det... pms kanske.... Tyvär råkade både syrran och Rickard ut för det dåliga och barnsliga humöret...
Var iaf ner på stan och lunchade med Anna, gick en sväng i gallerian och var sen och klippte mig o färgade håret... Jag blev riktigt nöjd! Nu är det blonda borta och jag är brunett igen! La även lite häftiga slingeffekter. Så nu känner jag mig lite gladare.

Nu ska jag åka och hämta Anna, så vi kan köpa lite god mat! Sen ska vi till Mathilda och kolla på idol och bara slappa... Jag ska ju jobba i helgen....:( Vill vara ledig alla helger ju... Men de är väll bara att stå ut.

Nästa veca är det lite att se fram mot iaf. Ska på julfest på åsgården på onsdag... Blir väll sista gången som jag träffar alla... känns lite sorgligt faktiskt.
På torsdag ska jag o Rickard till uppsala och kolla på magnus betner. Det bli säkert jätte skoj!

Inga kommentarer: