söndag 30 november 2008

advent

Nu har jag äntligen börjat få lite jul känslor! Har gjort en städning här hemma, satt upp ljusstakar och pyntat lite! Mysigt!

Har varit riktigt skönt att vara ledig i helgen!
I fredags var jag, Rickard och Anna hem till Johan och Sofie och käkade tacos o kollade på idol! trevlig kväll!
I lördags vart det shopping i västerås, men jag hittade ingenting!!! På kvällen var vi hem till Affe och festade. Men vi blev lite folk så vi åkte till hans bror och fortsatte... Anna drack visst lite fort under en kort tid så hon mådde inte så bra... Har aldrig sett henne så full... =) Så jag fick fiska upp henne ur badkaret och styra hem henne till sig! Tog en taxi med rickard till hotellet... tråkigt som vanligt tyckte jag. Hade kunnat spara den där hundringe på inträdeet lika gärna...
Idag har jag vart hemma hos mamma och äti lite och julpyntat här hemma som sagt... Har även hunnit laga lite mat och fryst in, så nu har vi lite matlådor!

Nu ska jag bara slappa med en god kladdkaka och glo på tv....
I veckan blir det bara massa jobb och träning...

Usch, jag börjar känna mig förkyld... Bara nyser och känner mig tung i huvudet... Vill inte bli sjuk!!! Får ta och kurera mig riktigt!

Inga kommentarer: