måndag 26 januari 2009

måndag

usch vad jag känner mig seg... har ju varit ledig tre dar och bara jobbat idag... nu väntar tre dagar ledig igen! känns lite lyxigt! Jag fick verkligen en mjukstart på det nya schemat..! =)

Skulle egentligen ha städat o donat nu när jag kom hem, men har ingen energi över till det... jag tror nog att disken och klädhögarna ligger kar i morgon med!

jag vill verkligen flytta nu!!!! Till en lägenhet med garderober och plats för förvaring.. Det här trånga ytorna börjar gå mig på nerverna nu! Vill kunna använda våra nya och fina möbler... (de får inte plats här) sen har vi ju hela förrådet fullt med saker som inte får plats här heller... massa fint porslin o så..
har iaf gjort intresse anmälningar på tre nya lägenheter. hoppas att vi har bättre tur med dem! Annars tänker ja börja ringa runt till privata hyresvärdar!

fy vad jag känner mig gnällig idag.. har tappat orken och lusten till allt känner jag.. skulle behöv få lite ny energi.. men hur då?

Helgen vart iaf lyckad! det blev utgång i västerås med ett gäng tjejer. Men jag blev så trött mot slutet och kände att jag bara vile åka hemo sova... dock gick inte bussen hem förens kl 2.10... så det var bara at härda ut och fortsätta dansa!

Nehej, dags att börja med maten så jag får nått i mig ikväl...

Inga kommentarer: