lördag 24 januari 2009

torka var det här

oj,oj vilken bloggtorka jag har haft.... Har inte funnits så mkt att skriva om, för mitt liv har nog varit ganska tråkigt på sista tiden..
Mest jobbat, ätit, sovit och tränat.

Träningen har kommit igång bra tycker jag. Har bestämt mig för att inte gå på gymet så mkt, för det är alldeles för tråkigt... slutar bara med att jag går dit och gör allt lite halvdant. Så nu är det promenader och boxning som gäller. Gud vad kul det var att boxas... Jag var alldeles slut efteråt, och dagen efter ska vi inte prata om. Vaknade upp och förstod hur det känns att vara 90 år.
Men vågen går åt rätt håll.. än så länge 1.5 kg.. inte mkt att hurra för, men kul att den tickar neråt iaf!

Idag ska jag g mig själv en spark i baken och göra fint här hemma... Kommer massa tjejer hit på fest ikväll.. och sen bär det iväg till västerås. Var jätte länge sen som jag var ut där, så jag hoppas att det blir en rolig kväll! Vet bara inte vad jag ska ha på mig...

Vi var och tittade på en lägenhet härom kvällen. Men det var nog de gräsligaste tapeter och köksluckor jag har sett. Och den hade blivit nyrenoverad i april, så det finns nog ingen chans att få nytt... trist trist! Hoppas verkligen att det dyker upp en snart. För nu börjar det bli väldigt drygt att bo nästan uppe på varandra...

Nej, just det.... en spark i baken var det!!!

Inga kommentarer: