tisdag 17 februari 2009

härliga tisdag



ett litet ego - kollage=)


Tisdag idag, vilket betyder ledig! Så himla skönt efter en helgs jobbande.
Dagen har spenderats på johanssons med Linnéa! Så himla roligt att träffas igen. Det var evigheter sen sist....Har saknat tiden med Linnéa och gänget. Vi hade mkt att prata om och timmarna bara flög iväg kändes det som! Det lär vi göra om snart!


Jag blir visst aldrig av med den här dryga förkylningen... hostar och hackar som jag vet inte vad... hes har jag blivit också... hoppas det släpper snart... är så trött på att vakna på morgon och vara så täppt att jag inte kan andas och kännas som jag har ett helt grustag i halsen...

I helgen blir det fredags mys hos Anna och på lördag är det 30 års fest! Kul med något att se fram mot=)

Nu ska jag slappa lite innan det är dags att laga mat o dona..


Inga kommentarer: