onsdag 25 februari 2009

onsdag

onsdag idag och tre dagar kvar tills det är ledigt!

Idag var jag till doktorn, tog lite prover o så... inge allvarligt, men kan vara bra att kolla upp. Sen åkte jag till åkrahallen och stoorhandlade! Så nu är kylen och frysen fullpackade! Skulle behöva diska också, men det får jag ta i morgon, ska ju strax iväg till jobbet.

Syrran ringde och väckte mig igår på em! haha, var så skönt att sova middag ett tag! Hon kidnappade mig för att fika med en varsin semla, så jag fick en tillslut!

På lördag verkar det bli fest hemma hos Ella och sen utgång! Jag känner mig faktiskt sugen på att festa igen!
Och på söndag så ska jag till mamma på ljus party. Sen blir det att säga hej då till syrran som lämnar mig i 2 veckor för att åka till thailand! Men jag och rickard ska flytta hem till syran och daniel under den tiden och vara kattvakter, ska bli skönt att komma härifrån ett tag.. Både jag ch rickard börjar vantrivas, så det tär på en...

Nehe, dags att ta på sig jobbar kläder och snart åka då.... suck!

Inga kommentarer: