torsdag 28 februari 2008

magsjuk?

Usch, nånting är på gång i kroppen tror jag. Mår illa och har ont i magen.... Känner mig allmänt nere och yr i huvudet. Bara det inte är magsjukan på gång. Usch det vill jag verkligen inte!

Igår kväll så var jag ialla fall till arlanda och hämtade hem syster yster och Daniel!De var lagom trötta och slitna efter den långa flygresan, men annars mådde de bra och var bruna som små pepparkakor=) Det känns skönt att ha syrran hemma igen! Har saknat henne faktiskt under 2 veckor! Jag var hem till henne i morse och åt frukost och fick lite presenter=) Trevligt!
Sen gick jagner på stan en sväng med Rickard och käkade lunch på akropolis. Men jag hann inte ens röra maten innan jag började må såhär konstigt i magen. Det kom så fort... hmmm, så jag åt ingenting... Pinsamt var det att bara gå därifrån utan att ha rört maten... Men Rickard följde md mig hem till honom... Bäddade ner mig påsoffan och fixade en bra film åt mig. Så där har jag legat sen dess... Eller, jag smet ner på interflora en snabbis och beställde blombud till hjärtat! Jag tyckte han skulle få lite överraskning påjobbet för att pigga upp stämmningen! Och bara för att han är så gullig mot mig och alltid ställer upp!

Nehe, nu ska jag ta och ringa till Anna och prata ett tag! Hehe, det är mkt som ska planeras tills helgen! Sen ska jag fixa nå mat i magen tror jag! Hoppas att jag får behålla det bara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gravid?