fredag 15 februari 2008

Oj,oj,oj

Vad dålig jag är på att blogga!
Ska kasnke försöka uppdatera vad som har hänt lite då... Hmmm, jag kan ju börja med att jag äntligen har flyttat! Jag har äntligen blivit av med den där hemska lägenheten! Usch vad jag inte trivdes där! Så nu bor jag i en mysig etta på jakobsberg. Synd bara att läget är så trist, annars hade jag funderat på att stanna kvär där... Jag trivs i den lägenheten! Jag får känslan av att jag kommer hem när jag kommer dit! Vilket jag har saknat i drygt ett år nu.....
Men det kommer ju bli en flytt till innan jag är färdig! Haha! Jag ska äntligen få flytta hem till Agueligatan igen! Ohhh, det kommer att bli så fint där när allting är klart! (den är under renovering) Allting kommer bli helt nytt och jag får välja färger helt själv! Kan det bli bättre?

Just nu sitter jag och laddar inför en riktig piss helg rent ut sagt! Jag ska jobba fre, lör, sön... 25 timmar under en helg... Men det är bara att stå ut antar jag!

Jag var hos optikern nu i veckan... Har känt att jag inte ser lika bra som gjort förut.. Och mkt riktigt... Jag är närsynt! ska dit om ett par veckor på återbesök... För jag fick några övningar med olika slags glas att prova mig fram med. Får se hur det blir! Brillor är ju inte billigaste man kan köpa direkt.

ååååh, nu är klockan halv sju på kvällen hos Carro... Människan är i Tailand! Utan mig liksom! Fuuuusk! Neee då, hoppas att de har riktigt skoj och super bra där nere!Jag vet ju hur mycket hon har sett fram mot det!

Nu kom älsklingen hem på lunch! Och jag sitter fortfarande kvar hemma hos honom i bara mys kläder! Hahaha´! Slappar dag eller what? :P

Nu ska jag ta o röra på mig, göra mig klar för en riktigt låååång helg på jobbet, med start idag kl 16!

Inga kommentarer: