fredag 29 februari 2008

today

Vilken skön dag det har varit idag! För första gången på flera veckor så har jag sovit riktigt gott hela natten! Jag vaknade ganska tidigt för att vara jag ( kl 9) Gick upp o duschade o donade i lugn och ro. Gick och hämtade bilen hemma hos pappa, och sen ner på stan. Gick och hämtade Anna på hennes jobb, så vi gick och käkade lunch på Johanssons. Blev en snabb lunch bara för hon hade massa kunder idag! Kul för henne att salongen går bra=) Sen gick jag en vända på stan, men hittade inget roligt. Var in på systemet och laddade upp inför i morrn iaf=) Rickard ska ju ha inflyttningsfest imorrn! Synd att jag jobbar till 21 bara, men jag får åka direkt till festen efetr jobbet.... Blir nog bra! jag har ju tagit ledigt på söndag iaf! Så jag hoppas på en rikigt kul kväll imorrn!

Jag och Carro var ner till Christer nyss och tittade hur det går med lägenheten. Det går fort nu skulle jag tro! Alla golv är lagda och allt är färdigmålat... Nu är det bara köksinredningen som ska på plats, och kakla badrummet + alla tapeter. det är kul att se att det händer någt i alla fall! ååhhh, den kommer att bli så fin =)

Nehe, nu ska jag åka till svärmor och hämta ett paket, sen ska jag och Rickard åka till västerås en sväng och kika lite!

Inga kommentarer: