torsdag 17 april 2008

En vecka kvar

Vilket vårväder det är idag=) Synd bara att det blåser så mkt.... jag var ner till Christer en stund på fm och kollade hur det går för dem... jag börjar bli otålig nu! Men så fint det kommer bli då=) Nu var köksinredningen på plats, bara kyl och frys som ska på plats! Och den inbyggda ugnen då förståss! Och ikväll skulle Anders börja kakla badrummet, svart och vitt blir det därinne! Nästa helg är det äntligen dags att flytta! Sååå skönt! Helt underbart ska det bli att lämna in nycklarna till Sala bostäder, säga adjö till dom för gott! Haha! Jag lännnngtar! Bara en vecka kvar nu!

Lön om en vecka också, men de pengarna kommer försvinna fortare än de kommer in på kontot anar jag... Först den summan till Thailandsresan som ska betalas nu och kryssningen i Maj! men sen är det bara att spara... 20 000 som ska sparas på drygt 9 månader...Men det blir det förhoppningsvis värt. Jag som ville köpa lite nya möbler och ny dator.. hmm, det får skjutas upp låter det som ...

Var och hälsade på Malin och Linnea igår... Guuuud så söt hon var! Nästan så jag ville ta med henne hem=)

Nu ska jag fixa mig lite och sen åka ut till mamma, lovade hene att kika förbi innan jobbet idag. Usch 4 dar på raken nu med jobbande, bara att bita ihop och tänka på pengarna som kommer rulla in sen! Ingen risk att man blir miljonär genom att jobba som undersköterska iaf!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Okej! Usch, de är verkligen jobbigt, min kurator gav som förslag att jag skulle blogga om de så jag gjorde en för bara min panikångest, du kan läsa den om du vill ; www.panikongest.blogg.se
vad åt du för medicin? jag äter seroxat, den hjälpte mig på en gång och de e pga den jag mår bra nu.. så nu har jag ätnligen nytt jobb å allt är kanon=) med dig då?? /matilda

carroegirl sa...

oooh en uppdatering..:) fortsätt så här. måste få se bild på bebisen sen!