tisdag 22 april 2008

Våren!

Gud så slönt att få sova ut idag! men jag vaknade kl 5 i morse av det kliade som bara den på foten, tänder lampan och kollar.... Världens myggbett! det såg ut som en pingis boll! Efter ett bra tag så lyckades jag somna om igen och vaknade kl9, så skönt!

Jag har packat lite mera idag! Nu orkar jag inte vänta mer, vill packa färdigt allt. Även fast jag inte trodde att det inte var så mkt grejer, så hade jag visst fel... vart kommer allt ifrån? Bara köket tar ju evigheter att packa! Och alla små saker överallt! Men nu ska jag packa ner allt, och sen bo hos mamma eller Rickard fram till på lördag!
På lördag blir det alltså flytt hela dagen. Och på söndag kasnke jag och Anna åker till Eskilstuna och hälsar på per och Lisa!


Var till Anna igår efter jobbet och gjorde henne sällskap på salongen! Hon hade det ganska körigt så jag hjälpte henne att städa lite o så... Sen skulle hon öva en frisyr på mig som hon ska göra på nått frisör prov. Hehe! Kl 21 var vi klara med den, och jag hade lite för långt hår för att den skulle bli som det var tänkt, men edt blev snyggt iaf!
Lite dålig bild på frisyren bakifrån
Nu ska jag ta och knata ner på stan och fika med Anna och sen träffa jesper och lämna lite papper o så! På eftermiddan ska jag och Rickard ta en långprmenad är det tänkt! Det är ju så härligt väder idag så jag vägrar att sitta inne!

1 kommentar:

carroegirl sa...

hallå nej, de går ju inte att förstora och titta på bilden..:( men de ser coolt ut de lilla jag ser..:)