lördag 21 mars 2009

fylle chaffis och ute låst

usch vad klockan springer iväg... redan 23.15.... skulle behöva slå ihop ögonen och få några timmars sömn innan det är dags för jobbet igen.. När jag slutade vid 22 så åkte jag och hämtade rickad och gänget från deras whiskey provning.. Urk vilken doft det blev i bilen. Trodde jag skulle bli full utav bara ångorna. Nästa på listan stod syrran som ville bli hämtad från fest i kila... Så jag styrde ditåt, men när jag kom så hade hon ändrat sig.... Så det blev en omgång med guitar hero och sen hemåt.... Men våran jävla ytter dörr var låst IGEN!!!! Det går bara att låsa upp den med tvättstuge nyckeln. Och självklart så hade jag inte med mig den...
Som tur var så hade en grannarna fest så jag fick klampa in där.... kul... Bara massa fulla killar !
Så nu äntligen är jag hemma och ligger i sängen!

Idag blev resan bokad=) Så den 31 augusti åker vi=) Lääängtar!!

Inga kommentarer: