torsdag 12 mars 2009

torsdag

Usch vad jag har känt mig anti allting i några dar nu... Inte haft nån ork eller lust till att göra någonting.... Men nu börjar jag känna mig lite gladare och trevligare! Nångång lär ma väll få ha en lien butter period?

Har inte kunnat tränat på ett par dar nu pga knät... jävla skit rent ut sagt! Hade jag inte varit så klantig för några år sen, så hade ja haft ett helt normalt knä. Hoppas att det blir lite bättre av att vila ett tag...

Annars jobbar jag på som vanligt. Mkt roligare på jobbet nu än när jag kom som ny... Börjar komma in i det på riktigt nu! Men jag får se vad som händer efter sist mars, då mitt vik går ut. Orkar inte börja på ett nytt ställe igen...

På lörda blir det busborgen på 8 års kalas=) skoj! Sen kommer Lisa hem till sala över helgen, så ajg ska umgås med henne och Anna på lördag kväll.. Saknar henne som bara den!

Och snart kommer syrran hem! Jag tycker veckorna bara har rusat förbi... Ska bli skönt att ha henne hemma igen! Har faktiskt saknat henne lite... (men säg inte det) Men nu har jag boat in mig riktigt ordentligt här hemma, så jag är inte så säker på att jag vill flytta hem igen.... Går det bra om vi bor kvar till försa maj? :P
Var hem en stund igår till lägenheten och jag fick nästan panik av hur litet det var.... Kände mig instängd så fort jag stängde dörren... Vill flytta nu!!!!


Nu tycker jag rickard kan komma hem från jobbet nångång! Men jag får väll roa mig med min stand in så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har saknat dig som fan också! =) Vi måste se till att träffas oftare!