måndag 23 mars 2009

måndag



Usch vilken seg dag... Jag har inte orka eller velat göra någonting... Bara tagit det riktigt lugnt. Jag har iaf packat en massa kläder som jag inte behöver på en månad tills vi flyttar. Skulle behöva få hem kartonger så jag kan börja packa på riktigt.. Men guuuud vad med grejer och prylar vi har överallt!!! Kommer inte bli några problem alls att fylla ut de där 80 kvadraterna... Nu vill jag få bort allting och att det ska bli 1 maj!

Vill även att det ska bli 31 aug... sol och bad i en vecka tillsammans med den bästa=)

Har bara tre dagar kvar att jobba den här veckan! Tog ledigt på torsdag för då ska jag träffa brorsan.. är nog över ett år sen som jag såg honom sist... Så det ska bli riktigt kul att träffa hnom igen!

På lördag är det kryssning som gäller! Känner mig inte så taggad, men det kommer väll får jag hoppas!

Nej, nu ska jag ta tag i disken och sen åka och handla något gott till mig själv. Är ensam hela kvällen, så det blir jag och tvn som sällskap!

Inga kommentarer: