torsdag 23 april 2009

hurt hurt

Herregud, vad duktig jag känner mig!
Var på boxningen igår och vakade med världens träningsvärk... Kände bara för att ta det lugnt under dagen. Men såg att det var strålande sol ute.. Så jag ringde syrran för en promenad. Tog på mig hurt kläderna och stack iväg... Blev en runda i spåret uppe vid bråsta. Men jag måste få upp flåset... Trodde jag skulle dö vilken minut som helst... Men jag klarade det=) Nästa gång blir det mera jogga=)
Sem gick vi hem till syrran och fortsatte med en träningsvideo, men jag pallade inte hela... Gick inte att göra vissa övningar pga träningsvärken..:P

Och nu håller jag på att laga mat. Det är lite rörigt, för jag tänkte laga massa matlådor... Så nu har jag gjort säkert 10 portioner mat... och vad kommer jag på då? Jo, att jag har packat ner nästan alla lådor.... Suck! Får ta o gräva fram dem då...

Bara 6 dagar kvar nu... Känns som en evighet

Inga kommentarer: