måndag 20 april 2009

måndag

usch vad lat jag känner mig... Jag har tappat intresset totalt för allt som ha med hemmet att göra...(eller jag har slutat bry mig) det är kartonger, disk, dammråttor och grejer överallt... Orkar inte ta tag i det... Vill bara att det ska bli den 29 april, så vi kan hämta nycklarna och börja tömma det här stället. Fram till dess är jag inställd på att bo i det här kaoset. Jag nästan skrattar åt eländet.. Snart är vi härifrån och får äntligen börja pyssla och fixa till ett fint hem=)

Jag tar dagen som den kommer fram till dess... Känns nästan skönt att ha en riktig häst vecka på jobbet. Då slipper jag vara hemma.. Och dagarna går mkt fortare om man jobbar och sliter känns det som!

Men det skulle sitta fint med löning nu! Jobbade ju mkt i mars, så det borde bli en betydligt bättre lön den här månaden! Och nästa månad hoppas jag på månads lön, vilket innebär 2 löner! Najs! Då är cypern resan betald!

Nehe, om man ska gräva fram spisen och laga till en gourmet middag alá köttbullar och makaroner kanske:)

Inga kommentarer: