onsdag 29 april 2009

På gång!

Fy vad trött jag är... Jobbade först mellan 7-13 (gick hem en timme tidigare)
Hem och packade det sista i skåpen och allt små plock. Sen kom syrran och Selma, så vi tog en promenad till mamre och lämnade sötnosen hos sin farmor! Gulligare unge får man leta efter=)
Bjöd syrran på mat... Eller mutade=) För att hon skulle hjälpa mig att bära! Vi körde ett lass med kartonger och säckar.... Och jag kände på en gång att jag ska aldrig mera flytta till en lägenhet som ligger högst upp utan hiss!!!
Mötte upp Rickard och vi körde ett lass till när vi ändå höll på....*pust*
Jag kunde inte låta bli att börja packa upp saker....:P Så nu är de mesta kökgrejerna på plats.. Började även med sängkläderna, men då fick rickard nog... Han påstod att han behövde mat :P
Var väll lika bra att han fick det då=)
Blev även en sväng hem till svärföräldrarna och surrade lite....

Nu ligger jag i sängen och känner att ögonlocken bara blir tyngre och tyngre....
Har ju lite sömn att ta igen, eftersom jag flyttade hela natten till idag..... Kunde inte tänka på nått annat....

Såååå skönt att det är på gång nu! Det är så underbart att se hur det minskar på grejer här hemma... Bara två nätter kvar här nu.... Det ska jag nog stå ut med!

Natti natii

Inga kommentarer: