söndag 20 januari 2008

I´m back

Jag har inte riktigt orkat sätta mig ner och skriva blogg på ett tag, men här komemr en liten uppdatering för de nyfikna :)

Nu på sista tiden har det mest varit jobb som gäller... Så kul så...Jag skulle få svar på tisdag av chefen om jag får forsatt en månad till eller inte. Hope so!Annars vet jag inte vad jag ska göra? Sucka! Om jag bara hade tillräckligt med LAS dagar så de var skyldiga att ge mig en tjänst, men icke! Baaaara 300 dagar kvar drygt. Jippi! Bara att stå ut... Jag har ju lite andra planer med, men de tänker jag inte avslöja än :P

Annars så rullar väll allt på som vanligt... Packar som en tok hemma hos mig. Men nu är köket nerpackat och vardagsrummet. Guuuud vad med grejer man har egentligen! Igår slängde jag säkert 10 påsar med bara kraffs. Men det är skönt att det blir ordentligt utrensat! Jag längtar efter min nyrenoverade etta som bara den just nu! Åååh, vad mysigt jg ska få det! Det är ju egentligen en 1 ½ så den är ganska stor!
Just nu såborjag hos älsklingen medans jag packar där hemma, det går liksom inte attbo där.... Skabli så skönt när allt är färdigflyttat! Skapligt trött på det nu!

Natten till idag så sov jag alldeles själv hos älsklingen... Det gick betydligt bättre än vad jag hade trott! Vaknade tom och kände mig glad.och det är väll evigheter sen!

Nehe, nu ska jag nog försöka fixa nån mat till min kurrande mage och sen lite guitar hero! Haha! Jag kommer vara grym på det sen=)

1 kommentar:

Anonym sa...

ne mne tiita... =) fortsätt så här nu...=) kul å läsa ju...