tisdag 8 januari 2008

Nybloggare

Jaha, då har även jag trillat dit i blogg träsket! Jag tyckte att det var dags att skaffa mig en alldeles egen. Jag har kommit på mig själv flera gånger att jag sitter och läser andras bloggar om vad de har för sig och så. Så då tyckte jag att jag kan gott också dela med mig lite. Om det nu är någon som tycker det är intressant. Lite spännande och roligt är det nog att få en liten inblick i andras liv och tankar om olika saker.

Så nu får jag helt enkelt börja att skriva aktivt i bloggen! Vem vet, det kanske är skönt att få skriva av sig lite ibland och låta andra ta del av det.

Idag har jag iaf jobbat hela dagen. Jag började 6.45 i morse. Usch vad tungt det var att gå upp då. (Jag är verkligen ingen morgon människa) Men dagen har rullat på rätt så bra! För just nu så är det ganska tungt på jobbet. Många psykiskt och fysiskt tunga boende, som tär på en. Men jobbet har många ljusa stunder också. Jag trivs, och det är huvudsaken!

Just nu har jag mellan landat hemma hos mamma en stund. Men ska snart röra mig hemåt till stan. Jag och Rickard ska ha en laga-mat-kväll. Mysigt! Får se vad vi hittar på. Men vi skulle laga lite olika maträtter så han har lite matlådor o så!

Annars så håller jag på att packa för fullt. Det är inte så långt kvar nu tills flyttlasset bär av. *suck* Jag ska flytta till en etta på jakobsberg nu i början av februari, men där ska jag bara bo ett par månader, medans lägenheten som jag egentligen ska flytta till renoveras! dryyyygt med massa flyttar. Men jag hoppas det blir bra när jag väl är på plats på agueligatan! Den lägenheten kommer nog bli kanon bra åt mig! Ligger vid tågstation, lagom stor, bottenplan, egen altan med trädgård och den kommer bli totalt nyrenoverad! ALLT kommer bli nytt!

Underbara Anna har hjälpt mig lite hemma nu att rensa bland alla mina saker och packa lite! Såååå snällt! Och igår så färgade hon och klippte mitt hår! Det blev jätte bra! Tusen tack!

Nu ska jag nog ta och röra på mig, så det blir någon mat ikväll! Får se när nästa inlägg kommer=)

(Just ja, Carro, hur gick det i skolan idag?) Syrran började ju USK utbildningen idag! Hoppas det gick bra första dagen! Vill du ha hjälp med nått så är det bara att fråga! Du har ju ett proffs till syrra! Haha!

Ha det så bra!

Inga kommentarer: