måndag 21 januari 2008

Helt själv

Vilken tråkigdag det är... det är alldeles grått ute och jag bara sitter och väntar på att åka o jobba! Börjar kl 16 idag, så det är rätt skönt att det inte blir så långt pass. Men det är segt att bara sitta o vänta....

Igår så hade jag en "Linda dag" Jag var helt ensam hela dagen och kvällen... Och på hur länge sen som helst så tyckte jag att det var riktigt skönt! Haha, jag köpte tom pizza helt själv igår för första gången! Vad säger du om det Anna? Jag har aldrig varit och beställt en pizza ensam nångång förut.... Vet inte varför det känns så konstigt egentligen? Men nu är det gjort :)

Jag vill ha LÖÖÖÖN! Gud vad fattig man är nu efter julen och allt sånt... Inge kul! Baaara 4dagar kvar nu...Tur det annars är jag snart tvungen att råna spargrisen!

Nehe, om man ska försöka komma iväg hem till mig och hämta lite kläder och sen brumma hem till mamma en sväng....

Inga kommentarer: