onsdag 9 januari 2008

Latmaskarnas mask

Usch och fy på mig! Jag sitter fortfarande inlindad i en filt och bara lodar runt. Eller snarare vandrar mellan datorn och tv,n. Men jag orkar inte göra någonting. Vet inte rikigt vad det är för nått, känner mig bara seg och omotiverad till alting. Skönt att vara ledig en sån dag i alla fall! Men jag funderar på att göra ett litet ryck med en dusch, lite smink o grejer. Skulle behöva gå ner på stan och köpa lite lite grejer på bokia. Och inte kan jag skylla på att det är långt heller, jag sitter ju hemma hos älsklingen just nu... Hmm, jag ser ju nästan till bokia härifrån.

(Haha, nu serjag att syrran kommer brummande på domus parkeringen)

Usch, jag fick en till attack igår.... Det måste bero på all stress på jobbet.. Elller att medicinen som jag äter är helt enkelt fel sort för mig. Imorgon måste jag verkligen ringa till doktorn igen! Orkar inte ha det såhär längre. Men jag är så lycklig för att älsklingen står ut med mig när jag blir som jag blir! Han är världens bästa och stöttar och pratar om det!

Nej, nu måste jag verkligen ge mig själv en spark i baken och komma igång! Det blir inte bättre av att bara sitta o glo. Jag kanske ska ta en promenad och kolla in den häftiha vindsvåningen som Christer håller på att bygga? Ja, så får det bli!

1 kommentar:

carroegirl sa...

vad roligt. har du oxå hittat hit...=) jo skolan går väl bra men de måste organiseras upp en del. hoppas du mår bättre snart igen!!