torsdag 6 november 2008

Länge sen

Ja, nu var det evigheter sen som jag skrev någonting i bloggen 'fy på mig'.
Men det har hänt en hel del grejer, och jag har inte riktigt haft orken att skriva av mig heller... Det har varit fullt upp om dagarna. Hela veckan har jag varit och jobbat på det nya stället.. Vet inte riktigt än om jag trivs eller inte. det flyter på i alla fall. Svårt att lära sig namnen på alla brukare och alla i personalen...Men det går framåt=) Kan inte låta bli att sakna alla på åsgården... Längtar dit i mellan åt...Där känner jag alla, och där vet jag hur allt funkar. Där är det tryggt helt enkelt.

det är väll det jag har pysslat med om dagarna... försökt komma in i jobbet, hem, laga mat, träna och sova...

Så nu ska det bli skönt med en ledig helg.. imorgon blir det väll idol kväll och på lördag så åker jag och Anna till Lisa i eskilstuna och firar hennes födelsedag! Ska bli riktigt skoj faktiskt!

Nu ska jag ta o steka pannkakor!

1 kommentar:

Johanna sa...

Klart det tar tid att komma in i rutinerna på ett nytt ställe, så är det ju... Du var väl inte expert på Åsgården heller ibörjan? Det ordnar sig det där! :)