måndag 10 november 2008

Måndag


gammal vänskap rostar aldrig... så sa heliga Anders en gång i tiden
Då var helgen över då...

Jag och Anna åkte som sagt hem till Per O Lisa i lördags för att fira födelsedagsbarnet.Vi blev bjudna på jätte god mat, tårta och massa vin. En jätte rolig kväll som vi avslutade kl 3 på morgonen. Var så länge sen vi bara satt och pratade, spelade spel och hade det allmänt mysigt. Blir tyvär alldeles för sällan.

Idag har jag varit och jobbat igen. Det går bättre och bättre för mig, men jag har kommit fram till att hemtjänst inte riktigt är min grej. Trivs bättre inne på ett boende eller avdelning. På onsdag tar mitt schema slut och jag är tillbaka på att bli inringd av resursen... så drygt! Ge mig mina 100 dagar nu!!!!
Nu ska jag krypa ner på soffan en stund och kolla på boston tea party och sen blir det sängen!

1 kommentar:

Anna sa...

Håller med dig, hemtjänsten i stan är min stora skräck oxå nu när vi ska flyttas. Hoppas du får nå mer vikariat om det bara är 100 dagar som fattas för dig.