torsdag 20 november 2008

Torsdag

Jaha, tillbringade hela förmiddagen i Tärnsjö... Skjutsade syrran till en arbetsintervju. Inte så skönt eller roligt att sitta i bilen en timme och vänta. Finns inte direktså mkt att titta på där... Men klart man ställer upp!

Fick ett trevligt telefon samtal idag =) På måndag börjar jag ett lång vik fram till mars!!! Helt underbart skönt att veta att jag har jobb i tre månader framåt!!!! Och det bästa är att las dagarna kommer rulla på nu, så jag borde bli 2:5a till våren/sommaren utan problem!

Var med mamma till sorf idag och kollade på när madde red.. Var länge sen jag var där nu. Bara massa nya hästar. Jag kände ett sånt sug att börja rida igen, men det är så dyrt och svårt att vara ledig just de kvällarna i veckan...

Imorgon blir det en idol kväll hemma hos Anna=) Vi ska även passa på att fira mitt vik=) En anledning att dricka lite vin och ha det trevligt!

Inga kommentarer: