måndag 3 mars 2008



Just nu är jag hemma hos syrran och tittar till den lilla sjuklingen! Stackarn ligger med feber och ont i halsen.... Det värsta är átt det börjar kännas i halsen på mig med... Hoppas att det bara är nå virus som snart går över.. har känt mig konstig hela dan på jobbet, huvudvärk och yr.... och nej, jag är inte med barn, vem det nu var som trodde det =)




Har nyss varit hos optikern igen på undersökning.... Synen hade blivit liiiiite bättre med de där övningarna jag fick, så jag skulle fortsätta med de tre veckor till och sen tillbaka igen... SUCK!




Nu ska jag ta och åka hem och städa lite tror jag... det måste verkligen göras... Eller så gör jag det imorrn... Jag ska ju i alla fall tvätta imorrn, så så kan jag lika gärna ta en heldag med tvätt och städning... Ska nog baka en omgång till imorrn.... Brödet som jag bakade sist blev populärt bland släkten, så pappa har beställt mer! haha!

Just ja, kom på att jag ska boka kryssningen! Så det ska jag göra nu!

Haha, lite skillnad på färgen på benen! Mina ser ju kritvita ut!

Inga kommentarer: