lördag 1 mars 2008

Lördag

Jaha, är hemma hos mamma en stund nu på rast, sen tillbaka till jobbet i fem timmar till... Men efter det så är det party! Funderar på om jag ska duscha och fixa håret nu på rasten, så är det bara att dra på lite smink och byta om efter jobbet och åka direkt till Rickard och parta!


Hoppas att det blir en kul kväll! Hmm, jag funderar på vad jag ska blande för drinkar! Blir nog nått gott!

Pratade med Cissi igår också! Alldeles för länge sen.... Men hon skulle nog komma ikväll=) Ska bli rikigt kul att träffa henne! Vi har mkt att ta igen nu, massor att prata om!

Messade även Malin igår.. Vi bestämde att jag skulle komma över nåndag och fika lite. Sen när lilla pyret har tittat ut så lär hon inte ha så mkt tid... Hehe, stackarn, bebisen har tydligen disco inne i hennes mage just nu....

Igår var jag och Rickard till västerås och shoppade lite. Jag köpte en ny tröja, en blender ( heter det så?) och ett par nya skor!

Jag åkte hem till mamma igår kväll
och bjöd henne och Christer på smoothies! Gott gott!













En sån blender köpte jag igår! Och självklart så är den rosa!



Nehe, nu ska jag lägga mig och försöka sova en stund så jag orkar med kvällen!

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej! En sån blender har jag med! Vi ses på jobbet nån dag!

carroegirl sa...

kul att du uppdaterar lite nu för tiden...=) fortsätt!!