onsdag 5 mars 2008

Trötter

Jag mår liiite bättre idag, men halsen vill inte ge med sig.... det gör riktigt ont när jag sväljer eller äter. Tror att den värsta febern har gått ner i alla fall. Men inatt hade jag en riktig feber topp. Jag hörde röster och musik som inte fanns.. Läskigt. Jag trodde jag höll på att bli tokig eller nått... Jag låg bara och snurrade runt runt i sängen, så jag gick upp och la mig på soffan... Somnad en stund där, men sen vaknade jag vid kvart i fem och hade svårt att somna om, så jag är inte så pigg idag... Jag har kollat klart på säsong tre av vänner idag så nu ska jag sätta i säsong fyra och kika på den...
Idag ska Christer börja med tapeterna i lägenheten! Så jag lär ju knata ner dit nån dag och se hur det blir! Spännande!
Nehe, en dusch och lite sön på det här så kasnke jag känner mig lite piggare!

En gammal bild som jag hittade sen sommaren 06. Jag vill ha långt hår igen =)

1 kommentar:

Anna sa...

Krya på dig! Jag är på jobbet men slutar nu, skönt för jag känner mig oxå risig igen. Vi ses!