måndag 17 mars 2008

Uppdate

Då var det ett tag sen man bloggade igen då.... Kanske för att det inte har hänt så mkt på sista tiden.... Kan väll dra en snabb resumé av dagen iaf!

Har först jobbat från 6.45 till 14.00. Efter det åkte jag och hämtade upp Carro, vi kikade in renoveringen av lägenheten lite och sen åkte vi runt halva stan för att leta efter en vis hår tidning som Carro bara måååååååste ha tag i.... *suck* Sen följde jag med henne till Anna och kikade på när Carro klippte sig... Hon blev jätte fin i håret!! Jag vill ocksågöra någonting åt min kallufs, men vet inte riktigt vad... JAg vill ju spara ut håret, men det är så drygt nu när det bara hänger där... For kort för att sätta upp och för långt för att fixa en frisyr.... Bara att vänta tills det växer en bit, klippa avdet igen eller skaffa löshår.... Får se hur det blir!
Sen blev det jakt efter en ny platt tång till Carro. Åkte till Annelie på el hörnan och köpte en! Najs! Carro fick hennes persomal rabbat och jag fick en manikyr väska! =)
Sen bjöd syster yster mig på mat och nu sitter jag hemma hos Rickard och väntar på att han ska äta klart, sen blir det gymmet med Anna och sen hem och sova för jag börjar 6.45 i morrn med...

Just ja, jag har kommit igång med gymmet ordentligt nu.... Känns skönt! Dags att förbereda sig för beach 2008 =) hehe, ne då, men vill bli av med lite extra kilon och komma i en bra form... Sjukt vad otränad man kan bli....

Snart är det påsk, och gissa vem som ska jobba hela helgen då? TRåkigt, men skönt att det är bra ob iaf! Synd att jag missar påskfesten hos Mats och Marina... det brukar alltid vara skoj att fetsa där... Men det kommer väll flera tillfällen!

1 kommentar:

Anna sa...

Ja nu var det länge sen du skrev nåt! Jag kikar in lite då och då till din blogg, kul att se vad du sysslar med.