lördag 8 mars 2008

Lööördag

Seg dag idag! Har inte gjort något vettigt alls! Jag och Rickard var och pantade lite burkar och flaskor på fm, och sen köpte lite lunch!

Trötter är jag också.... Vet inte vad det är, men jag har så svårt att sova nu för tiden... Inatt somnadejag kl 5 i morse.... Och endå gick jag o la mig vid elva... Låååånga timmar att bara ligga och vända och vrida på sig... Provade att kolla på tv och läsa, men inget funkade... Och sen började Rickard md sina snarkningar så då blev det ju inte lättare direkt att somna.!

Ikväll blir det nog revligt iaf! Först en tjejkväll på akropolis medgod mat och sen fest hemma hos Carro! Hoppas på det bästa!

Just ja, Carro! Jag har fixat gymkortet nu :P så nu är det bara att köra=)

1 kommentar:

Anna sa...

Hoppas ni får det kul ikväll, själv ska jag glo på festivalen och slappa. Vad duktig du är som städat, här är det kaos...