söndag 21 september 2008

90 år!

Farmor!

Ja, idag var det 90 års kalas för min älskade farmor! Det firade vi med släkten på måns ols och åt god mat! Kul att träffa släkten igen. Blir inte allt för ofta. Och jätte roligt att fira en 90 åring! Hoppas det blir ett 100 års kalas=) Tror det var en uppskattad present till farmor, men hon blev lite trött mot slutet. Men det har man väll rätt till när man fyller 90?

Jag och syrran, med lika klänningar fast olika färger! (precis som när vi var små!)
Efter kalaset åkte vi hem ocg bytte om till skönare kläder!! Jag känner mig verkligen inte bekväm i klänning o sånt... Usch! Sen åkte vi till rickards föräldrar och käkade igen!! Hans mamma bjöd på smörgåstårta efterssom jag fyller år imorgon!
Så nu sitter jag här med en uppblåst mage och bara jäser känns det som!
Jaha, min födelsedag imorgon och ingenting planerat! Har redan blivit firad av släkt och vänner...
Älsklingen ska iaf bjuda på lunch i morgon! Men resten av dan får jag nog fira själv. Usch, det lät tragiskt eller nått... Så viktig är inte födelsedagen för mig. Jag ser den som vilken dag som helst nu för tiden... Är det ett tecken på att man börjar bli äldre?

Inga kommentarer: