lördag 13 september 2008

Jaha

Det känns som den här bloggen börjar bli väldigt ointressant och nästan håller på att dö ut... Jag känner att det är lite svårt att få ihop ett bra inlägg som handlar om någonting vettigt, förrutom vad jag har gjort under dagarna... men det kan ju visserligen vara ganska kul att ha sparat. Kunna gå tillbaka i tiden och kolla lite vad man har haft för sig. Mest för min egen skull tror jag.

Igår kväll så kom Anna hit efter jobbet. Vi hade riktig tjej kväll/natt. Åt mat, kollade på tv, pratade massa skit, och surfade runt på youtube till kl halv tre på morgonen=)
Idag var det tänkt att mamma skulle komma in till stan med småttingarna, så vi skulle till stadsparken och leka llite... Men jaghar inte hört nått ifrån henne än, och inte svarar hon heller... hmm. Får se hur det blir, annars följer jag med Rickard till hans föräldrar en stund idag...

Förresten, har ni kollat in syrrans och Johannas jätte bra blogg?? Är du tv intresserad? Då är det den bästa bloggen du kommer läsa! Jag är i alla fall jätte imponerad av deras engagemang när det gäller tv serier. Snacka om att verkligen ha ett intresse som man brinner för!http://www.tvheaven.blogg.se

Nej, nu ska jag plocka undan lite efter gårdagen och sen ta mig in i duschen!

Hoppas att du har skoj på Göta kanal idag syrran=) Haha!

1 kommentar:

Johanna sa...

Tack för länkningen kära du, det är mycket uppskattat! Kommentaren också! :)