tisdag 23 september 2008

tisdag

Fick tydligen en utmaning av syrran, så det är väll lika bra att börja med den.


5 saker i min frys:

is, bacon, grönsaker, kyckling och nån matlåda


5 saker i min garderob:

linnen, t-shirtar, jeans, tröjor och en massa annat som jag aldrig använder, men bara inte kan slänga


5 saker i min bil:

skräp, isskrapa, kvitton, fiskespö och ett par skor


5 saker i min handväska:

plånbok, alvedon, läppglans, mp3 spelare och massa skräp



Jaha, idag var man alltså 21 år och en dag gammal! Gårdagen var helt ok. Lunch md älsklingen på stan, några timmar med Anna, och sen hem till mamma och fick tårta! Det bästa av allt var nog massagen av Rickard på kvällen! =)


På fredag ska vi till västerås, jag ska få välja vad jag vill i present! hmmm, blir svårt... tror jag vet vad jag vill ha=)

Och på lördag blir det party! Ska bli så roligt att träffa Lisa och Per igen! Var tok länge sen nu!


Skulle iväg till gymet idag, men kom på att mina träningskläderligger kvar i bilen, så jag har inget att ha på mig och inga skor, så det får bli i morrn i stället. Skulle behöva komma ut på promenad idag iaf och få lite luft. Haft sån huvudvärk hela dagen... Usch!


1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

grattis i efterskott!!!! =)