måndag 8 september 2008

Förkylt AB

Jag har känt på migunder de senaste dagarna att nånting är på väg... Haft ont i huvudet, kliat i näsan o halsen.... Och inatt sa det bara pang, så bröt det ut. Feber topp och jätte förkyld... Inte så konstigt... Verkar som att halva sverige är förkylda just nu...

Sitter här och väntar på att pappa ska komma förbi md nässpray och alvedon. Det är bara att ladda upp med det för i morgon ska jag jobba. Måste få ihop till en bra lön i okt...


Igår kväll var jag, Anna och Rickard till västerås. Vi käkade på en asiatisk restaurang=) Jätte gott. Sen gick vi på bio och såg wall-e. Vilken mysig film alltså! Jag älskade den=)


I fredags var jag hemma från jobbet eftersom jag kände mig helt matt i kroppen och små förkyld. Men på kvällen så gick jag o Rickard ut och käkade på akropolis. Mums! Tyckte att vi kunde unna oss det!Vi sa att det skulle bli en lugn kväll. gå ut och käka och sen hem o kolla på film... men efter några glas rött, så lockade norrmanska mer.. hehe. kvällen slutade iaf dansandes på hotellet, med Anna-Lena och Affe! Inte så smart dagen efter.... Bakis och sjuk.... Men det är sånna smällar man får ta... iaf jag som inte kan ligga still hemma när jag är sjuk... Måste ha nått att göra... Men idag ska jag tvinga mig själv att bara ta det lugnt... måste vila upp mig nu...

Inga kommentarer: