torsdag 28 augusti 2008

uppdatering

Jag har inte orkat uppdatera någonting här på ett tag nu... dels för att jag inte har varit på humör för det och dels för att datorn har pajat... IGEN!!! samma fel som de förra gångerna. Så nu har vi kopplat in min dator istället och kör med den.

Har varit mkt på jobbet nu den senaste tiden... Tungt både fysiskt och inte minst psykiskt.. Så jag fick ett litet sammanbrott i måndags.. Tårarna bara kom på eftermiddagen på jobbet... gick inte att stoppa dem. Var så sjukt trött och kände bara att jag inte orkade mer... Var rädd för att panik ångesten skulle komma. Jag kände hur den kom krypandes. Lyckades få tag på en akut tid hos läkaren iaf. Så nu känns det lite bättre. Men när jag var mitt uppe i alltihopa svor jag på att aldrig mer sätta min fot där nå mer... Nu had det nått slutet. Sjukanmälde mig en dag, för att vila upp mig och känna efter hur det kändes lite. Beslöt mig för at jobba dan efter iaf. Men nu har jag verkligen bestämt mig... Jag blir kvar där september ut iaf som timmis. Och under september ska jag söka jobb så det glöder om fingrarna. Ska bli skönt att komma därifrån, men det känns tungt samtidigt. Trivs ju så bra med alla arbets kompisar....

Nej, nog om jobb snack nu...

Idag var jag med Linus i skolan. oj, vilket liv barn kan föra alltså. Ingen satt still, ingen lyssnade på fröken, ingen gjorde det de skulle... Det fanns inga "riktiga" lektioner... (som det var på min tid) :P Jag fattade ingenting... Trött i huvudet efter en dag i skolans värld, så åkte jag och syrran till Kista gallerian! Den var stooor! Shoppade inte så mkt som jag trodde att jag skulle göra. Men lite nya kläder och smink grejer blev det=)Hittade även alla presenter till älsklingen som snart fyller år!

På lördag ska vi fira våra födelsedagar! Lånat hus av svärföräldrarna, eftersom det blir alldeles för trångt här hemma... Jag tänkte bjuda på nån god plock mat... nån som har nå bra förslag?
Hoppas iaf på en riktigt rolig fest!

Jag är ledig i morgon med, så då ska jag röja upp här hemma lite, för pedanta pappsen kommer och övernattar här! Haha, vet vart städ manin kommer ifrån iaf!

Nu ska jag fortsätta sortera mina kläder som jag påbörjade för ett tag sen... Håller på med en riktig stor rensning... Och under den har jag upptäckt hur svårt jag har för att skilja mig från mina kläder.. Kan vara bra och ha låter det om allt... sånt som jag aldrig använder... men nu försöker jag tvinga mig själv att slänga sånt.. Det gör ont!

Inga kommentarer: