tisdag 12 augusti 2008

75%

Äntligen har jag haft min första dag på 75%. Gud så skönt att få gå hem tidigt... Hinner komma hem och bara slappa innandet är dags att dra igång med mat o grejer. Lite ensam tid på eftermiddagen=)

Jag och Anna var i västerås hela dan igår. Men jag shoppade INGENTING! *stolt* Men jag vart allt bra sugen på massa grejer inne på IKEA. Men jag höll mig i skinnet!

Sitter och lyssnar på Håkan Hellström nu.... hmm, Rickard har fått mig att tycka att den musiken är faktiskt helt ok, blir bättre ju mer man lyssnar.
mm, han är bra underbar min Rickard. igår så fixade han allt här hemma, lagade mat, diskade, tvättade och dammsög. Så skönt att bara sitta och titta på :)

Nu ska jag ringa Christer och be han titta på min ruta på bilen... Rutan på förar sidan håller på att lossna ser det ut som.... suck!

Inga kommentarer: