tisdag 5 augusti 2008

lite bilder





Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på hur lägenheten blev efter renoveringen! Vårat lilla hem på hela 38 kvadrat! Finns dock ingen bra bild på sovrummet.





vardagsrummet efter renoveringen och nystädat!

KÖKET FÖRE









KÖKET EFTER



Sitter här vid datorn och fördriver tiden lite. Idag har jag varit ledig, men det känns inte riktigt som det. JAg har ator städat här hemma, handlat och lagat mat... Sånt där som man inte hinner med när man jobbar heltid.. Ska bli skönt att gå ner till 75% ett tag. Men efter den 31:a augusti så har jag ingen aning om hur det ser ut med jobb. Usch, hatar det där att aldrig veta säkert om man har jobb eller inte. Kan jag inte bara bli två femma snart?
Har även hunnit med en sväng på den stora staden med mamma på förmiddagen! Kikade på kläder åt barnen där hemma och sen gick vi och fikade. Trevligt.
känner mig riktigt lat just nu, Rickard tog nyss på sig träningskläderna och begav sig ut för att springa, men jag orkade inte följa med idag... skärpning nu Linda! Jag får ta en promenad innan jobbet i morgon istället.

















1 kommentar:

Anna sa...

Vad mysigt det ser ut i din lilla lägenhet! Kul att du börjat blogga igen.