söndag 17 augusti 2008

Söndag is what söndag is

Usch vilken konstig och seg dag det har varit idag... somnadeordentligt vid kl 3 i morse, och kl 6 ringde rickard och ville bli hämtad... lagom trött var jag när vi kom hem... somnade om vid kl 7 till 10.... Och nu börjar det kännas att jag inte har sovit ordentligt. Känner mig nästan bakis.. Men jag piggnat nog till snart! Har duschat o grejat nu iaf, och snart är det mat, och sen bio med jobbet! Mamma mia blir det. Hoppas på en skoj söndags kväll!


Älsklingen åkte nyss iväg med sn familj för att fira svärfar som fyller år! Jag fick tackanej, eftersom jag snart ska iväg.. Lite synd.

Annars händer det inte så mkt, sitter och små tittar lite på os.. kvalen till höjdhopp just nu.. Rätt spännande bara man orkar sätta sig in i det.

Inga kommentarer: