lördag 16 augusti 2008

tankar

Upskattade kommentarer från förra inlägget! Kul att de vissa vill ha kvar en =) Orkar inte lägga tankarna på det där i helgen... Nu ska det slappas på hög nivå ! Skulle gentligen på kräftskiva med per o lisa ikväll, men den blev inställd.. Så jag får väll ta en promenad till grabbarna ikväll som ska fiska kräftor...

Usch vad jag deppade ihop igår... Vet inte riktigt vad det vart med mig... Antar att man kasnke behöver en sån dag ibland, bara släppa fram massa tårar. Men idag är det en ny dag och nya krafter som gäller! Jag har haft en förmiddag att bara pyssla om mig själv, lång dusch, rakat benen (behövdes), filat fötterna och smort in hela kroppen. Känner mig mkt fräschare idag! Känner mig tom sugen på att gå ut och löpa ett par varv runt dammarna. Kanske blir så.

Imorgon är det bio iaf! Det ska bli skoj att göra något med arbetskamreterna. Träffas lite utanför jobbets väggar.

Nehe, nu ska jag slänga på mig ett par sköna skor och gå ut och få lite luft!

Inga kommentarer: