söndag 10 augusti 2008

Igår så åkte jag och syrran till Västerås för att hälsa på pappa. Blir inte så ofta som man ses längre... Eller iaf inte lika ofta som när han bodde i stan. Han var så gullig och bjöd mig, Carro och Tim på kina buffé nere på stan. *mums* Jagåt så jag höll på att spricka! Jag provade sushi för för första gången i mitt liv, och jag kan väll inte påstå att det var nå vidare gott.
Sen gick jag o syrran och shoppade lite, så nu har jag nästan bränt alla pengar... *suck* Men fina kläder blev det iaf=)



Åkte hem lite senare på eftermiddagen. Och jag upptäckte när jag skulle låsa upp ytterdörren att jag inte hade någon nyckel... Och Rickard var inte hemma. Vi har bara en hem nyckel. Den andra har spårlöst försvunnit. Så jag fick glatt sitta på altan i det kalla regnvädret, kissnödig som aldrig förr och vänta på att han kom hem och kunde släppa in mig....
Lite senare ringde Anna och hörde vad jag skulle göra. Mina planer var att sitta hemma själv med lite räkor och kolla på film, så hon kom över med kräftor och goda mackor.=) så vi satt och smaskade och åt kräftor och räkor! Det är ju bara så gott.
Vi kollade på nån dålig film med Stallone,och jag somnade två gånger.. Tur att Anna knuffade på mig och försökte hålla mig vaken=) När klockan var ett och hon hade åkt hem, så slog jag på sex and the city filmen. Rikigt bra var den=) Helt i min smak! Somnade inte förens klocan var 4. Så jag känner mig ganska så seg idag...

Siter här i soffan nu och väntar på att älsklingen ska komma hem.. vill hitta på nått roligt idag och njuta av att vara ledig, men vet inte vad det ska vara på en söndag? Så tråkigt att bara sitta hemma och glo när man äntligen är ledig känns det som.



















Inga kommentarer: