måndag 18 augusti 2008

politiker?

Jaha, kom nyss hem från information mötet på jobbet.. Inte kan jag påstå att det ser särskilt ljust ut iaf. Men som sagt politiker verkar ju vilja ha 10 år på sig att fatta ett beslut.. Vad är det som tar sån tid? Kan man inte bara bearbeta ett förslag och sätta ett beslut? Jag tror jag ska satsa på politiker, sitta och rulla tummarna och klia sig i håret i mellan åt och få ut en förmögenhet per månad... Det skulle jag nog klara galant!

Nej, jag ska fan starta ett eget äldreboende, och där ska det bara få jobba tim vikarier, och las dagars systemet ska absolut inte finnas.

Nej inte vara så bitter nu kanske... Nu ska jag rensa hallen tänkte jag... Som ni vet kasnke så är jag lite pedant av mig och vill ha allt perfekt ihop vikt, skorna på sin plats och allting ska hänga snyggt och prydligt.. Och just nu är det verkligen inte organiserat i hallen. Den fungerar som både förråd, förvaring av mc kläder och hall just nu... Nu ska här sorteras och skapa bra förvaring=)

Inga kommentarer: