måndag 11 augusti 2008

Västerås


Gårdagen var en riktig seg-söndag. Jag gjorde inte ett skit under hela dagen, bara låg och glodde på tv i soffan. Kände mig helt matt i kroppen, ont i huvudet och kliade i näsan, kändes precis som jag skulle åka på en förkylning med feber...
kl 16 kom älsklingen hem och föreslog att vi skulle åka till västerås och gå på bio. Kände mig inte så sugen på det, men tackade ja när jag fick bestämma att vi skulle äta något gott innan filmen=)
Så vi kastade oss iväg till västerås.. Det blev Kina mat igår med.. hehe! Det är bara för gott!
Jag kom på att jag skulle kunna göra ett litet lyft runt ögonen och starta en kina restaurang. (Väääälomnaaa, meela liiis?) Ja, humorn var på en låg nivå...
Tog sån tid med maten, så vi fick skynda oss till bion sen.. men hann iaf=) Kung fu panda blev det! Jätte rolig film! Helt lagom nivå på den med.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning. Jag o Anna ska till västerås... Börjar tröttna på den vägen nu :P Vi ska ta en mys dag på ikea och lite smått och gott.

Inga kommentarer: