lördag 9 augusti 2008

Hangover

Jag som sa att det skulle bli lugnt igår. Jag hade tänkt fly ifrån stan och åka ut till mamma och bara vara.. Få sova ordentligt och få maten serverad=)
Men jag stannade hemma istället. Rickard hade en kompis som var här, och de satt och små festade lite och väntade på mer folk... Så jag drack mitt jordgubbsvin (rekomenderas ej)
Efter några glas var jag i farten, och följde med grabbarna ut. Kvällen blev jätte rolig, även fast jag var super trött när jag kom hem! Och att det kanske slank ner ett glas för mkt...

Haha, vilka lirare man har till grannar alltså! Hittade på dom ute på hörnan. Tog sällskap hem, och samtalsämnerna bara svävade iväg... Najs

Idag ska jag åka till pappa har jag bestämt. Länge sen jag träffade honom nu. Vi ska ut o käka lite och gå på stan o kika! Så nu borde jag egentligen hoppa in i duschen så jag blir klar i tid för en gång skull!

Inga kommentarer: